-
První konzultace
Na první konzultaci zjistíme Vaše potřeby, vymezíme Vaší cílovou skupinu a na základě doplňujících otázek získáme představu o celkovém rámci Vašeho projektu. -
Děje se u nás
Na základě získaných informací uspořádáme interní meeting zástupců oddělení, která budou na Vašem projektu pracovat. Ve většině případů je to analytik, grafik, programátor a copywriter. Výstupem meetingu je tabulka předpokládaného rozsahu časů v jednotlivých odděleních. -
Analyzujeme
Po Vámi schváleném základním rozsahu provedeme analýzu, a to buď technickou analýzu pro tvorbu webové prezentace, nebo analýzu reklam pro vytvoření originální reklamní kampaně. -
Zpracování
Na základě předchozích prací začínají pracovat jednotlivá oddělení na uvedení finalizovaných představ v život. Výstupem je funkční webová prezentace či originální online reklama.
SEO analýza
Jednou z nejdůležitějších analýz v oblasti online marketingu je analýza SEO. Můžete mít skvěle zacílenou reklamu či banner, ale pokud nemáte dobře optimalizovaný web, je výsledek reklamy prakticky nulový. SEO analýza pomůže odhalit nedostatky Vašeho webu, ať už se jedná o technické, či obsahové, zjistí, jak je to s Vašimi zpětnými odkazy a pomůže Vám navýšit návštěvnost stránek. Jak taková SEO analýza vypadá?
Analýza obsahu - zaměřeno na klíčová slova
Pomůžeme Vám definovat nejen Vaši konkurenci, ale i cílového zákazníka. Zjistíme, co je obsahem Vaší práce, na základě čehož vznikne kompletní analýza klíčových slov.
Analýza webu -na jakých pozicích se umisťujete
Stále nevíte, proč se nezobrazujete na prvních pozicích ve vyhledávačích? Možná se na Vašich stránkách špatně orientují. Pomůžeme Vám specifikovat chyby ve struktuře webu a najdeme řešení, jak je odstranit.
Analýza zpětných odkazů - linkbuilding
Aby bylo Vaše SEO dlouhodobě úspěšné, je potřeba pravidelně budovat svou síť zpětných odkazů. Zajistíme, aby byly Vaše odkazy relevantní, takže udrží Vaši pozici ve vyhledávačích a podpoří efekt SEO.
Analýza reklam
Online marketing dnes hraje ve světe propagace prim. Bohužel je často řada PPC reklam špatně nastavená a tudíž nepřináší kýžené výsledky ani zisky. Pokud je to i Váš případ, nebo si pouze nejste jisti, jak na tom Vaše kampaně jsou, pak jste na správném místě.
Na základě komplexní analýzy Vaší konkurence, SEO analýzy webu a analýzy klíčových slov budeme schopni navrhnout řešení na odstranění nedostatků Vaší kampaně. Budeme pozorně sledovat její vývoj, zjišťovat, jaký má potenciál a následně ji optimalizovat tak, aby pro Vás nebyla finanční přítěží, ale naopak přinášela příjemný užitek.
Skvělým doplňkem PPC reklam je pak remarketing. Ten podporuje její efekt díky přesnému zaměření na návštěvníky, kteří neprovedli na stránkách konverzi. Připomene jim Vaše stránky a dá jim důvod se k Vám vrátit.
Neméně zajímavý je pak Real Time Bidding, který má stejný cíl jako remarketing, tedy dostat reklamu k těm správným zákazníkům, ale funguje mnohem rychleji, jelikož se pozice draží a kupuje v reálném čase.